Novosti
Kako komunicirati sa zdravstvenim djelatnicima?
Zdravstveni djelatnici vam mogu pomoći na različite načine. Niže možete vidjeti koji zdravstveni radnici vam mogu pomoći i na koji način.
Reumatolog
Reumatolog je liječnik koji vam je postavio dijagnozu. Može vam objasniti djelovanje propisane terapije i navesti neželjene nuspojave. Također, reumatolog vas može uputiti drugim liječnicima specijalistima, npr. oftalmologu ako imate probleme s očima.
Reumatološka sestra
Medicinska sestra vam može dati podršku, poslušati vas ukoliko ste zabrinuti i dati vam praktične informacije o vašem stanju i liječenju. Uz to, sestre vam mogu dati savjete o tome kako pratiti aktivnost bolesti.
Liječnik obiteljske medicine
Liječnik obiteljske medicine može vam pomoći propisivanjem lijekova protiv boli, savjetima vezanima uz prehranu, davanjem primjera vježbi te vas može uputiti drugim specijalistima.
Drugi zdravstveni radnici
Fizioterapeut vam može dati savjete kako pravilno vježbati i pomoći vam da ostanete aktivni.
Ortoped vam pomaže u slučajevima kada vam je potreban operativni zahvat, kao npr. zamjena kuka.
Oftalmolog vam može pomoći u slučajevima problema s vidom
Iskoristite u potpunosti zakazani termin kod liječnika:
-
Pripremite se – liječnik će vam rado odgovoriti na vaša pitanja, no, kako biste na pregled došli spremni, prije pregleda razmislite što želite pitati i zapišite pitanja.
-
Zabilježite simptome – Zapisujte simptome i nuspojave koje osjećate, kako bi liječniku bilo jednostavnije procijeniti napredak.
-
Provjerite da li ste sve razumjeli – Ukoliko ne razumijete što vam liječnik govori, zatražite jednostavnije objašnjenje.
ADCRHUS150107, travanj 2016.
Povratak na novosti